Logo+Fotografie

Emailer

Web_1

Bannieren

Valvoline’s Mystery Driver nails it!

Na het winnen van de pitch vroeg Valvoline ons hun sales personeel en distributeurs warm te maken voor de jaarlijkse bijeenkomst. Wij bedachten de Valvoline Mystery Driver die de betrokkenheid bij en ‘buzz’ rond het event goed op gang bracht!

Valvoline organiseert jaarlijks een groots internationaal en meerdaags treffen voor al haar sales personeel en distributeurs in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Tijdens deze dagen praat de Fortune 500 gigant iedereen bij over de ambities en het strategische plan voor het komende jaar.

Dit jaar was Barcelona het decor en stond het thema ‘Drive’ centraal. Wij brachten de Mystery Driver tot leven om door middel van gamification het engagement rond het evenement te verhogen. Iedereen werd uitgenodigd om het mysterie via een game op te lossen en de ware identiteit van de Mystery Driver te ontrafelen. Hier werd in groten getale gehoor aan gegeven. Voor het event verhoogden we de spanning met diverse aanvullende hints via mail. In Barcelona kregen de deelnemers nog meer hints. Ook dook de Mystery Driver op in het openbaar. Daarbij ontwierpen we het themalogo en diverse middelen zoals uitnodigingen, de agenda, roll up banners, mappen, bar coins, etc.

Mystery Driver’s filmdebuut

Ruim voor het event ontvingen alle genodigden een mail met een spannende film waarin de Mystery Driver zichzelf introduceerde.

Wie is het?

Op de actiesite vulden deelnemers massaal in wie zij dachten dat achter de helm schuilging. Bij de ontknoping bleek niemand minder dan oud-Formule 1 coureur Johnny Herbert de Mystery Driver te zijn.

Wat hebben wij gemaakt?

Concept & design
Activatie concept
Fotografie
Film
Animatie
Website
Mailing
POS materialen
Event middelen