PQ2

PQ1

PQ4

We PriQelen wat af!

Hypotheekverstrekker Woonfonds wilde haar steentje bijdragen aan het klachtgerichter maken van de financiële markt. Dit door banken, adviseurs en belangenorganisaties te  inspireren en ondersteunen bij het klantgericht werken. Ze schreven een pitch uit waarbij ons PriQels concept als winnaar uit de bus kwam.

Woonfonds – onderdeel van Achmea – is een mensgerichte hypotheekverstrekker die bovenop alle ontwikkelingen in de branche zit en vertrouwde hypotheken levert. Ze zijn continu bezig om hun service- en productaanbod te ontwikkelen en ondersteunen hun adviseurs actief in het contact met de kopers van een nieuwe woning. Woonfonds wil hun adviseurs niet binden door provisie en incentives maar door het bieden van toegevoegde waarde. De vraag aan ons: “Hoe voorzien we onze adviseurs van kennis en kunde zodat zij de woonwensen van meer woningzoekers kunnen realiseren en hiermee hun en onze omzet verhogen?”

PriQels

Wij bedachten PriQels. Een concept dat doet wat het zegt: adviseurs prikkelen met onderzoeken, trainen met masterclasses en faciliteren dat ze elkaar scherp houden op een online forum. PriQels maakt Woonfonds een aantrekkelijke partner. Zowel voor bestaande als voor nieuwe relaties.

Masterclasses

Kluun, Annemarie van Gaal, Adjied Bakkas, niet de minste namen die Woonfonds op het podium zet om storytelling, ondernemerschap en toekomstvisie over de bühne te krijgen. De Masterclasses worden enthousiast ontvangen en zijn ook achteraf nog te bekijken via het online forum.

WAT HEBBEN WIJ GEMAAKT?

Concept & design
Fotografie
Website
Advertentie
Mailing
POS materialen