MS5

MS4

MS3

MS2

MS1

40 jaar Microsoft!

Microsoft heeft de afgelopen jaren niet stilgezeten en goed geluisterd naar gebruikers, fans en wizzkids en goed gekeken naar toekomstige ontwikkelingen. Niet verwonderlijk dat de nieuwste Surface hoge ogen gooit en Office 365 wereldwijd een brede schare fans heeft. En er is meer, veel meer, al jaren lang! Tijd dus om te laten zien dat Microsoft bezig is om de toekomst vorm te geven.

Jubileum

Microsoft is al 40 jaar een van de grootste software spelers ter wereld en zorgt ervoor dat miljoenen mensen met elkaar kunnen werken en communiceren. Sterker nog, ze maken het mogelijk dat ondernemers, studenten en iedereen met een droom, die droom ook waar kan maken. Om het publiek kennis te laten maken met al deze historie, met nieuwe producten én met alle plannen die nog op stapel staan creëerde Sniper-X een concept voor een 10-daagse Expo die van 12 t/m 22 november in M-Lab Amsterdam gehouden werd.

Futureproef

Wij bedachten ‘FutureProef’ want 10 dagen lang was iedereen van harte welkom om een voorproefje te komen nemen van Microsofts visie op de toekomst. Hier kon je je tegoed doen aan nieuwe technologieën, kreeg je een gezond portie nostalgie voorgeschoteld en kon je je vergapen aan de nieuwste gadgets die nu al te koop zijn. We maakten smakelijke, vrolijke en kleurrijke advertenties met een opvallende twist. De campagne-uitingen pasten volledig in het Futureproef concept.

Wat hebben wij gemaakt?

Concept & design
Fotografie
Banners
Social media posts