AM2

AM1

AM3

Ik omarm medicijnonderzoek

Hart- en vaatziekten zijn wereldwijd één van de belangrijkste doodsoorzaken. Daarom voert Andromed onafhankelijk onderzoek uit naar nieuwe geneesmiddelen voor verhoogd cholesterol, verhoogde bloeddruk, diabetes en overgewicht. Hierbij zijn ze afhankelijk van vrijwilligers en ze vroegen Sniper-X om een campagne te maken waarmee ze deze mensen kunnen werven.

Vrijwilligers die aan onderzoek meedoen, zijn daar allemaal blij mee omdat het hen een veilig gevoel geeft. Ze staan continu onder controle, krijgen tips voor een gezonde levensstijl en dragen bij aan onderzoek waar hun kinderen- en kleinkinderen ook baat bij kunnen hebben. Dit gegeven vertaalden wij naar een campagne waar de regel ‘Ik omarm medicijnonderzoek’ de hoofdrol speelt, naast foto’s van enkele vrijwilligers.

Met het ‘omarmen’ communiceren we betrouwbaarheid en veiligheid en het enthousiasme van de deelnemende vrijwilligers. Mensen die interesse hebben in hun gezondheid kunnen kiezen voor een gratis gezondheidscheck. De uitkomst hiervan bepaalt of iemand geschikt is om mee te doen aan medicijnonderzoek. Deelname is te allen tijde vrijblijvend. We ontwikkelden voor Andromed een brochure, advertenties, een commercial en een campagne website.

Gratis gezondheidsonderzoek

We nodigen mensen via een radiocommercial en advertenties in dagbladen en gezondheidsmagazines uit om een gratis gezondheidscheck bij Andromed te komen doen. De voordelen worden duidelijk benoemd en de gefotografeerde vrijwilligers zijn sympathiek en roepen op om contact op te nemen of de website te bezoeken. Op de campagne website trekken we het ‘Ik omarm medicijnonderzoek’ thema verder door. Hier vindt men informatie over de werkwijze, over de gezondheidscheck en over Andromed.

Wat hebben wij gemaakt?

Concept & design
Fotografie
Advertenties
Website design
Radiocommercial